jueves. 25.04.2024

Riluchura, pulítica y ubidiencia

Putin nunca jué la clas de hombri que venero, peru tampocu diría que está relochu; estoi siguru que mucha genti rusu lu está aplaudiendo, ensin razón.

Mapa botánicu

Mapa botánicu

De tres días acá, Vladimir Putin es un relochu que quier Europa pa él. Lo dicimos ena parti d'Europa y  del mundu ena que tener una basi militar americana es parti natural del paisaji y del trescursu normal de las cosas. Lo dicimos ena parti d'Europa ena que subi el votu a machomens con pinta de porteru de discoteca, xenofobia, amor polas armas, odiu a homosexualis y fiministas, y al mesmu istilu del presidenti rusu. Putin, de quin ya jue ratu que los medios publicarin que daba dineru a la ultraderecha europea.

N'Europa han censuráu las imisionis de dos medios de cumunicación rusos por publicar "desiformación tósicu y dañinu", y demientras aquí podemos escoger entri dellos medios que se manejan mui sueltu cola posverdá y las fake news, derechosos de cunvincimientu cumu es el presidenti rusu.

Angunu ya li llama "Putler" y lu acusa del ginucidiu del pueblu ucranianu

He vistu ahier un mapa d'Europa nel que la Federación Rusa salía encarnaa y cola joceta y el martillu, hablando de que Putin quier jacer una cunquista de paísis europeos. Cumu si la Rusia zarista nu biera desistíu. Hui que los partíos cumunistas se pierdin por goleaa, remanecin cumunistas y piligros cumunistas jasta por baju las piedras. Putin abora quier ser, sigún dicin, el nuevu Stalin.

Putin es amás el nuevu Hitler. Angunu ya li llama "Putler" y lu acusa del ginucidiu del pueblu ucranianu. Ciertu es que tul mundu puei ser Hitler en boca de otru que esté mui a la contra, eno que llaman falacia ad Hitlerum, y recuerdo, pinto'l casu uír a minudu ena cadena d'arradiu de la Conferencia Episcopal llamali gubiernu "nacionalsocialista" al de Cataluña. Cuantu mas estemos a la contra, mas nazi eris.

Yo estoi a favor de la endependencia, en general, cumu lo estoi de la cultura en general, u de la libertá en general, y si Ucrania la quier, que la tenga, si Donetsk, el Donbás, Bretaña, Galicia, y Bezana, Rumiera y El Burcu la quierin, que la tengan. Putin nunca jué la clas de hombri que venero, peru tampocu diría que está relochu; estoi siguru que mucha genti rusu lu está aplaudiendo, ensin razón. Peru pecan de ubidientis, igual que pecamos aquí de ubidientis cuandu tul mundu a un tiempu diz que es un relochu peligrosu, peru los mijoris amigos de Putin en Brasil u Hungría son los mijoris amigos del candidatu dirichista ultra y machomen mas mediáticu y esitosu, otru porteru de discoteca pulíticu que no cueji ena camisa caqui, colas mesmas maneras de "Veréis cuando yo me enfade", y a esi en tal de llamali tochu peligrosu li van dando suelta.

Los que pretendemos llamamos "Ocidenti" vivíamos ena casa de los que bían puestu de comer el mundu ena mesa, y China y Rusia se sentarin tamién a comer. Putin va a ser un relochu peligrosu por querer comé-lo mesmu que nós, se conoz. Lo que a nós mos jaz demócratas y salaos, a él lu jaz un dementi, se conoz. Pocu mos alcordamos de la guerra cuandu los muéstros amos son los que la aministran, y en tou tiempu obedecemos sugerencias cumu si jueran órdinis, abora tamién.

Riluchura, pulítica y ubidiencia
Comentarios