sábado. 27.04.2024

La Zuna

Caúnu tien las sús zunas, y España tien la suya. Y güenu, por un tiempu cumplió y guardó un pocu, malquebien, la apariencia democrática. Peru ya andaba echando en falta un pocu mas de verdi caqui, un pocu mas de bandera a toas horas.

«Nonacionalismo» práticu «Nonacionalismo» práticu

Caúnu tien las sús zunas, y España tien la suya. Y güenu, por un tiempu cumpli y guarda un pocu, malquebien, la apariencia, peru mas tardi u mas trempanu allega un momentu nel que se suelta el pelu y se pon alegri, con aquella aligría de sangri calienti tan suya, que n'un sigundu y por un lí pasa de jaranera a camurrista, de la risa al bollaju de rabia, y de la miel a la yel.

El Deporti lu enventó Dios pa que España pudiera ganar mas aminudu, porque las guerras li quedaban demasiáu espaciaas

Caúnu tien las sús zunas, y España tien la suya. Y güenu, por un tiempu cumplió y guardó un pocu, malquebien, la apariencia democrática. Peru ya andaba echando en falta un pocu mas de verdi caqui, un pocu mas de bandera a toas horas, un pocu mas de licionis d'Hestoria enas que li dijeran que era la mijor, la mas brava, la mas jaqui, la que miricía poner derechu a mediu mundu, la invidia de los paísis d'Europa. La Blanca, la Cristiana.

Caúnu tien las sús zunas y España tien la suya. Cuandu manda a la sú seleición de júrbol al campu diz que va a un "choque". Si manda a la de tenis, diz que manda a "La Armada". Suelin golver biendo ganáu los "choques" y cola "Armada" ganaora. Dios, tul mundu sabi que tamién es español, asina lo quier y pon de la sú parti pa dali a España la gloria que por derechu merez. El Deporti lu enventó Dios pa que España pudiera ganar mas aminudu, porque las guerras li quedaban demasiáu espaciaas. "Soy Español, a qué quieres que te gane?" es la frasi que lo arrisumi too.

Caúnu tien las sús zunas, y España tien la suya. Jaz unos años, guardando un pocu, malquebien, la apariencia, dicía en públicu que lo que tinía de jacer era democratizar democráticamenti la democracia democrática. Pero ya estaba un pocu cansa, y por eso abora se suelta el pelu, y con aquella aligría de sangri calienti tan suya, tan prupinga pa pasar n'un sigundu del baili a la camorra y de la copa de "fino" a la "pichatoro" y la navaja albaceteña, diz a caa güelta mas altu que lo que tien de jacer es españolear hispánicamenti la España española, asina que ídevos aprindiendo a espechugavos pa gritar bien altu, cumu enos viejos tiempos: "Viva la Muerte!!"

La Zuna
Comentarios