miércoles. 24.04.2024

La Guerra de las Banderas

Bandera contra los "nacionalistas". Bandera contra los rojos, con primisu del dijuntu Gustavo Bueno. Bandera contra los negros. Bandera contra la genti homosexual. Bandera contra tou cristu, peru auniendo, auniendo, auniendo.

Víbora muerta por bese murdíu Víbora muerta por bese murdíu

El Sistema Capitalista no puei garantizar el bienestar del pueblu, hui menos que nunca. Y l'Estáu, entregáu a Él, tampocu.

Aminudu veemos nuticias atentu de lo que llaman "Memoria histórica", y la cabeza se mos va a la Guerra d'España y a la posguerra que vino arréu.

La Mimoria Hestóricu dibía de ser l'arti d'acordase de lo que pasó, aprindiendo d'ello pa evitar que lo malu se ripita. En cualisquier tiempu hestóricu.

Lo que está pasando abora, entonz, es lo que arrecordará la genti n'un juturu, la Mimoria Hestóricu del juturu.

Sabís cuál es la bandera que se opón a los derechos de la genti homosexual? Quin la puso lo tien claru: la bandera d'España

Jaz no tantu remanició cumu de la naa (porque llevaba años aletargáu cumu ligaterna en diciembri) un partíu español acérrimu de derechas. Al pocu de veesi tan importanti en tan pocu tiempu hebo quin lu mentó cumu partíu de "ultraderecha" y al pocu, quin dijo que eso no era ciertu, que la ultraderecha es d'esta otra manera, y que si esto y que si lo otru...asina que pa ser prudenti diré, ya que ellos tampocu lo escuendin -too lo contrariu- que es un partíu ultraespañol.

En daqui colegiu de Cantabria hebo jaz pocu un problema tocanti a la acetación d'una presona que era homosexual. Lo tratarin en clasi, y dillí salió la idea de poner una bandera de culurinis cumu símbolu d'acetación. Peru daqui alunu tragaba pocu con aquello y de la sú manu pensó jacer un ijirciciu de desafíu: "Si ellos ponin la suya, yo que pienso lo contrariu, col mesmu derechu pondré la mía tamién". Sabís cuál es la bandera que se opón a los derechos de la genti homosexual? Quin la puso lo tien claru: la bandera d'España. Ésa es la que puso.

Y aquí vien el muéstru ijirciciu de hui tocanti a Mimoria Hestóricu: vos será cincillu acordavos, porque no jue tantu que mos hablaban día sí día tamién de la "Guerra de las Banderas". Semejanti guerra estaba declaraa polos "nacionalistas" (que dichu polos nacionalistas españolis son toos menos ellos): enas fiestas de Bilbáu, la genti subía al balcón y quitaba la bandera d'España (heterosexual ella), dejando la ikurriña. Era un escándalu. Tamién n'otros pueblos del País Vascu y Cataluña tinían sólu las banderas del sitiu, faltando la del Estáu. Por eso se sacó una mui importantísima de too "Ley de Banderas" ena que se ubligaba a poner enjuntu y en daqui pusición la bandera del Ahuntamientu, la de la Cumunidá Autónoma, y la del Estáu. Hai que arrecordar -jagamos Mimoria Hestóricu- que nel Ahuntamientu de Santander, que aplaudió esa lei, arrisultó que tampocu ellos la bían cumplíu nunca, pos se bían entasugáu en quitá-la de Cantabria. Se conoz que la Guerra de las Banderas era otra cosa, y lo d'ellos era justu.

España es la Costitución, el Derechu Ciudadanu, nacíu too ello del acuerdu entri genti d'ideas distintas. Y n'asulutu es una cosa derechosa

Aquellos eran tiempos de grandis piligros pa España (que por ciertu siempri apaez angunu nuevu y nunca acaba la probi d'estar en piligru; abora el piligru pa España que toca temer son los "akupas" y los "menas"). Los nacionalistas españolis inventarin un llamatu pa ellos y pasarin a sé-los "No Nacionalistas). Y vinían con dellas tiurías, sigún pintara: Hai muchas intidáis nel Estáu, peru sólu la española aúni a la genti, las otras sirvin pa desaparar. Hai muchas banderas nel Estáu, peru sólu una aúni, las otras desaparan. Hai muchas lenguas, peru sólu el Español (Castellanu) sirvi para aunir, las otras desaparan. España es la Costitución, el Derechu Ciudadanu, nacíu too ello del acuerdu entri genti d'ideas distintas. Y n'asulutu es una cosa derechosa.

Daquella anguna genti viía que sí que era una cosa derechosa, apresentaa cumu el derechu puru.

Daquella vien la idea española de "Lo Ciudadano", en contra de la de "Lo Nacionalista", que aluego pasó a encarnasi n'un partíu con esi llamatu, y que abora acaez porque hai unu mas ultraespañol.

Daquella vien la Fundación DENAES (Defensa de la Nación Española). Naz pola iniciativa del caporal del partíu ultraespañol que diji enantis, y que ensin ser polo que dicin, un partíu ultradirichista, acomoda mui bien adrentu a los ultradirichistas. Y naz col apoyu de genti cumu el dijuntu Gustavo Bueno, ídolu de muchos que se dicin "rojos" ( y pienso yo que se callan "y gualdos"). Habrá que priguntalis qué tal pinta la cosa.

El casu que, con una Mimoria Hestórica de pocos años, angunos iscunfiábamos de que los Nonacionalistas jueran no nacionalistas, y que éstos que hablaban tantu de aunir-aunir-aunir desearan una cosa distinta que desaparar, peru en catigurías -unas a las que ajirmar y otras  a las que machucar-. Bandera contra los "nacionalistas". Bandera contra los rojos, con primisu del dijuntu Gustavo Bueno. Bandera contra los negros. Bandera contra la genti homosexual. Bandera contra tou cristu, peru auniendo, auniendo, auniendo.

Nel tiempu de la Guerra de las Banderas la cunsina era. "Decir España es decir Democracia, decir Igualdad se sea de donde se sea, es decir mismos derechos para todo el mundo". Y de la mesma manera cuandu había un mundu cumunista enos paísis capitalistas uíamos la otra cunsina: "Decir Capitalismo es decir Bienestar, es decir Derechos Humanos, es decir Libertad".

Toos los facismos se llaman patriutismos. Hui ni el Sistema puei garantizar, ni tan disiquiera ofrecer, el Bienestar. Y tampocu lo puei garantizar ni ofrecer el Estáu. Asina que -la Memoria Hestóricu es aquí mui upurtunu- en momentos cumu ísti es cuandu mandan al facismu salir a jugar y dejá-l banquillu. Ay, perdón, que no es facismu ni ultradirichismu. Vamos a dicilo bien: al ultraespañulismu.

De anguna manera mos tinían d'apretá-las tuercas, abora que ya no puein convencemos de que vamos a dir a mijor.

La Guerra de las Banderas
Comentarios