viernes 14/5/21

A lo zorru

Los acaldis de la "Cantabria Infinita" que mas ardi del tardíu a la primovera, ellos tamién jacin la pulítica de la tierra quemáu. Que ardan los montis. Y que se vaiga la genti y se caigan las casas. Quin venga por tras, que arrei.

El vídiu cuerri pola Redi, y el casu tamién. Ellos, los de Cantabria, Cantabria, Cantabria. Los de la chapuca del corazón blanquirroju. Ellos, llevando ahuntamientos que pierdin genti, que pierdin iscuelas, que ardin de sitiembri a mayu. Llevando ahuntamientos que eran montaña puru y puein cunvirtise d'un voléu nel arrabal endustrial al gustu de las elétricas. Cantabros mui cantabrísimos que prisumin de vivir "en un marco incomparable" y tienin la idea de jacer carrera a costa de belu dejáu cumu lo pior de Vizcaya.

Sacan escusas de cualisquier sitiu pa enfrentase colos vicinos a los que dicin arrepresentar peru besan el culu de cualisquier empresona

Ellos dijendo que naidi lis dijo naa de lo de los mulinos. De qué sabían, entonz? Se pricuparin de sabelu, tal asuntu cumu isi? Andaban acupaos en cosas mijoris? Cumu cuális?

Llevan ahuntamientos que pierdin genti. Antis la sú genti vivía del ganáu y abora ya nu subi el camión de la lechi. Genti que antañu vivía con diez u quinci vacas y abora eso es cumu tener un gatu y pretender vivir de la lechi que dé. Y van a echali la culpa al lobu, abora que se gulvió a dejar veer.

Los acaldis de la "Cantabria Infinita" que mas ardi del tardíu a la primovera, ellos tamién jacin la pulítica de la tierra quemáu. Que ardan los montis. Y que se vaiga la genti y se caigan las casas. Quin venga por tras, que arrei.

Ellos luchan polos mulinos y contra los vicinos. Por eso, arréu de dicir que nu sabin naa de dingún proyeutu eólicu enos ahuntamientos que llevan, votan a favor de no alegar en contra. A lo zorru.

Sacan escusas de cualisquier sitiu pa enfrentase colos vicinos a los que dicin arrepresentar peru besan el culu de cualisquier empresona. Ahí se lis acaba la raza, l'urgullu, la valintía y l'amor a la tierra.

Vendin los montis a las elétricas u a quin sea, y si entá nu vindierin a la mujer que un mal día los trijo a esti mundu, es porque tampocu remanició un Iberdrola, un Florentino Pérez u un Green Power Capital cola intinción de bésila compráu. Que si no, tamién. Ensin contalo a los vicinos ni apresentar alegacionis.

Comentarios