lunes 25/10/21

Veer al treviés

Los usureros tienin vía libri, y no sólu pa cobrar muchu mas de lo justu, sino pa, pinto'l casu, llenamos de mulinos el monti.

Casa móvil en suelu rústicu Casa móvil en suelu rústicu

No será la primer güelta que lo digo: la razón de que ya dingunu habli de usura es que la usura es la que manda. Lo que está pasando col preciu de la luz es el apogéu de la usura, la usura normalizáu. Los usureros de las elétricas no primitin dinguna midía del gubiernu estatal que proteja el bolsu de la genti que tien de pagá-los ricibos, y acemangan con acerrá-las nucliaris. Tan siguros se sintin de poder abusar ensin consecuencias. Los usureros tienin vía libri, y no sólu pa cobrar muchu mas de lo justu, sino pa, pinto'l casu, llenamos de mulinos el monti. Lo de los mulinos no lis está saliendo tantu cumu quierin, peru el abusu del preciu de la luz sí. Hai que veer al treviés de los jechos pa veer que la única manera de parali los pies a la usura es la que sirvi pa parali los pies a las elétricas, que a la final es justu la mesma genti con nombri y apillíos, y es la protesta ena calli.

Los pulíticos que mos gubiernan, jueraparti el partíu, son del partíu de la usura

Y tamién jaz falta veer al treviés de los jechos pa dasi cuenta de que la usura normalizáu es un estáu avanzáu del capitalismu, y que demasiaa cuncidencia es que los proyeutos de los pulíticos sean jechos a la midía de las empresonas elétricas, y que paeza que no tien naa que veer cola genti que vota enas eleicionis. En rialidá, los pulíticos que mos gubiernan, jueraparti el partíu, son del partíu de la usura.

Por si juera pocu, abora los pulíticos de uficiu de Cantabria mos ofrecin una nueva lei del suelu, jecha a la midía de las empresas de la custrución. Tardarin una trisca d'años en sacá-la lei de proteición del litoral. Y cumu los amos de las elétricas, tamién se vein cumu pa jacese a los pulíticos. Dichu claru: la proteición legal del litoral es pa impidí-l abusu de las costrutoras, puestu que no hai dingún otru piligru. Los interesis que retrasarin años y años esa lei son los mesmos que siguin retrasando un plan de ordenación del tarrentoriu, y al tiempu son los que jaz años discurrierin la figura del PSIR (prepará-la trampa apriviniéndosi de las leis del juturu) y los que abora andan detrás de la lei del suelu que las marionetas pulíticas mos anuncian.

Porque no hablamos de pulíticos con una personalidá, una idea, una pasión por dar sulucionis y un proyeutu claru ena menti, hablamos de marionetas de la usura. Marionetas de la usura.

Comentarios