sábado. 20.04.2024

La Uveja Dóberman

La Uveja Dóberman desisti pola sú utilidá; es un prudutu vivu y en tal de cualidais tien prestacionis. Mansa con quin tenga el látigu, feroz col desarmáu.

mugu051018Colandrillu y mugu su la puenti de Liérganis | edc

El milagru de clonar una uveja se reduz jasta abora al mundu de la uveja. Ena sociedá d'haguañu, el fenómenu de la clonación que mas mos afeuta es un esprimentu multispicíficu nel que el Ser Humanu pon el organismu y las otras dos especiis, el Perru y la Uveja, el genial y el templi. Se trata de la Uveja Dóberman, cuerpu humanu, miéu gregariu y agresividá engucíu.

La Uveja Dóberman desisti pola sú utilidá; es un prudutu vivu y en tal de cualidais tien prestacionis. Mansa con quin tenga el látigu, feroz col desarmáu. Uveja pal juerti, Dóberman pal débil, aguanta callaúca tul tiempu jasta que ricibi el visaji que toma cumu una ordin: ladra, muerde, acomete...

Un templi agrisivu transita disimuláu ena falsa nobleza mansa de la uvejazón, recalaa de violencia, igual que los nublos mansos, uvejas de bollu, al arriunise iscuendin la inirgía que tresformaa en chispa cunvierti'l monti n'un infiernu de calda.

Cualisquier pensamientu es un refleju automáticu, el que vien de la ordin del Amu

La Uveja Dóberman, aguantando añu tres añu de la sú vida los palos del Amu,  ena espera de que le caigan pocos u más a quin tien aláu, acumula carga de violencia poca pocu jasta esi día que li digan que es el momentu de ser dóberman, obedecé-la ordin, acometer con pirmisu del amu y las espaldas cubiertas, tarazar la carni facilonu, empleando las paletas del uficiu de pacer cumu cordalis del otru de morder. Lo que mandi l'Amu a caa momentu. Abora tranquila, arréu esplitaa. Cualisquier pensamientu es un refleju automáticu, el que vien de la ordin del Amu. L'Amu inventa lobos viejos y nuevos, y el temor de la Uveja Dóberman a las fieras que mienta l'Amu li pinta mas cómodos los palos que ricibi de cuntinu. Piensa cola cabeza de quin li abri la cabeza a palos si a manu li vien, y si la rellena de miéu, miéu prudutivu. Sigura nel númeru, nel olor del rebañu cunucíu. La uveja sinti la ricilla en que vivi con ispíritu d'empresa, y los palos cumu lei de vida. Sinti al igual cumu ujitivu del palu, y aspera con gana el día de resarcise cumu Dóberman contra quin jaga falta, peru que llevi las de perder.

La Uveja Dóberman adonez miserabli, cobardi pa amijorar, recreándose ena desgracia ajena, y pricurándola si tien ocasión y primisu. Ubidienti, manejabli, ramalea jasta´l mataéru. Un gran logru de la sociedá avanzaa, que tresciendi lo humanu, uvinu y pirrunu, clónicu al treviés del tiempu, undiquiera.

La Uveja Dóberman
Comentarios