jueves. 28.03.2024

De ilusión tamién se vivi

Lo que menos importa es jacer un istudiu un pocu seriu de las cargas que va a soportar aquella ridunduca en terrenu cuasi ganáu a la mar y arrudiaa de tráficu cuasi tul tiempu.

Frutu de la Trona Frutu de la Trona

Évate que ya gulvierin a poné-la bandera rojigualda en Puertuchicu. Diz el concejal de Fomentu -que esto tamién es fomentu de lo que se fomenta bien fomentáu- que los vicinos asperan "con ilusión" que güelva a estar allí la bandera de marras, de la que se sintin "orgullosos".

Y es que de ilusión tamién se vivi, inclusu n'una ciudá que all'a tras quiso tragasi l'Arrabal a juerza de desanchar el centru y abora vei cúmu al centru si lo traga l'arrabal.

Lo primeru es una banderona desageraa, y lo otru si escasu ya se impruvisa

De ilusión tamién se vivi, y mientras n'una parti alevantan banderas, n'otra se jundin los idificios, casu del Cabildu d'Arriba, a la mesma vista del Ahuntamientu. Esi Ahuntamientu que andaba pindienti de que se cumpliera la Lei de Banderas juera de Cantabria y que no la cumplía colas que tinía nel sú balcón. El que no la cumplía porque sacaba ésa de la que se sintin "orgullosos" y dejaba pa prau la de Cantabria (que igual pasaba lo contrariu y lis da vergüenza).

La güelvin a poner porque ya van unas cuantas vecis que tuvierin de quitá-l mástil. La razón es que fallaba la cimentación, que era pocu firmi pa un banderón desageráu de 10x7 metros y un mástil acordi. Asina son las cosas, jaz falta que sea mui, mui grandona. Lo que menos importa es jacer un istudiu un pocu seriu de las cargas que va a soportar aquella ridunduca en terrenu cuasi ganáu a la mar y arrudiaa de tráficu cuasi tul tiempu. Lo primeru es una banderona desageraa, y lo otru si escasu ya se impruvisa.

La alcaldesa habló de la bandera cumu un símbolu del "cumprumisu con un proyeutu cumún", y unu güelvi a pensar si cumu nel casu pasáu de las banderas del sú balcón, la una simbuliza un proyeutu cumún y la que se arrisistían a poner simbuliza entonz lo contrariu d'un proyeutu cumún. Paez que en manos de estos "nonacionalistas", u se tien el unu, u se tien el otru.

Yo creo que jacin falta nuevas ideas y que cuerrin nuevos tiempos. Por eso propongo dendi aquí que la nueva bandera rojigualda de Puertuchicu mida 100x70 metros, y que llevi la cimentación y el mástil d'un mulinu eólicu. A fin de cuentas, los pulíticos son los encargaos de jacer que la ilusión de los vicinos cuncida col proyeutu de las empresonas. Eso sí que es cumprumisu con un proyeutu cumún.

De ilusión tamién se vivi
Comentarios