sábado. 20.04.2024

La Plataforma Tresporti Santander convocó pa las 20:00 horas d’esti viernis, 29 de juniu, una nueva concentración contra el Metru-TUS y pola güelta al sistema desprimeru, pa “acabar col sufrimientu d’un proyeutu que no ajunciona” y sólu pruduz “malestar” a los vicinos. La Plataforma destacó n’un cumunicáu que con esta nueva concentración “caltien el cumprumisu con tolos coleutivos que la componin de siguir despresando y jaciendo visibli a caa final de mes el malestar vecinal dendi la emplantación del nuevu sistema de tresporti públicu de Santander, Metru-TUS”.

La plataforma recordó que lleva cincu mesis pidiendo nel nombri de los vicinos de Santander “golver a la situación del 31 d’heneru” y “acabar col sufrimientu d’un proyeutu que no ajunciona y que no alcontrará sulución colos abondos cambeos frutu de la empruvisación”. Amás, sigui “iscunuciendo el mutivu de no ascuchar a los vicinos” por parti de la acaldesa, Gema Igual, y del iquipu de guniernu del PP, y si priguntó “qué interés puei desistir” en caltener en marcha esti sistema “si si sigui jaciendo pasar apuru a los vicinos”.


La Plataforma Transporte Santander convoca una nueva concentración contra el Metro-TUS para este viernes

La Plataforma Transporte Santander ha convocado para las 20:00 horas de este viernes, 29 de junio, una nueva concentración en la Plaza del Ayuntamiento contra el Metro-TUS y la vuelta al anterior sistema de transporte, para “acabar con el sufrimiento de un proyecto que no funciona” y sólo genera “malestar” a los vecinos. La plataforma ha destacado en un comunicado que con esta nueva concentración “mantiene el compromiso todos los colectivos que la integran de seguir expresando y visualizando cada final de mes el malestar vecinal desde la implantación del nuevo sistema de transporte público de Santander, Metro-TUS”.

La plataforma ha recordado que lleva cinco meses reivindicado en nombre de los vecinos de Santander “volver a la situación del 31 de enero” y “acabar con el sufrimiento de un proyecto que no funciona y que no encontrará solución con los innumerables cambios fruto de la improvisación”. Además, sigue “desconociendo el motivo de no escuchar a los vecinos” por parte de la alcaldesa, Gema Igual, y del equipo de gobierno del PP y se ha preguntado “qué interés puede existir” en mantener en marcha este sistema “si se sigue haciendo sufrir penurias a los santanderinos”.

La Plataforma Tresporti Santander convoca concentración contra el Metru-TUS pa esti...