sábado. 20.04.2024

Tresviso, Juentedé (Valdebaró) y Pandu (Torlavega) se sitúan entri las diez localidais del estáu con mayor precipitación acumuláu esti viernis pola mañana, sigún datos de l'Agencia Estatal de Mitiurulugía (AEMET).

Asina, en Tresviso se arricugierin 22,4 litros por metru cuadráu, en Juentedé 20,8 y en Pandu 18,2 litros, que suponin el sestu, sétimu y otavu valor mas altos del estáu tocanti a precipitación acumuláu jasta las 14:22 horas de hui, jornaa ena que Cantabria está n'avisu amarillu (riesgu) por lluvias.

Jasta la hora citaa, la mayor precipitación acumulaa s'enregistró ena localidá leonesa de Riaño, con 46 litros por metru cuadráu.


Tres localidades cántabras, entre las diez donde más ha llovido este viernes

Tresviso, Fuente Dé (Camaleño) y Sierrapando (Torrelavega) se sitúan entre las diez localidades de España con mayor precipitación acumulada este viernes por la mañana, según datos de la Agencia Estatal de Meteorología (AEMET).

Así, en Tresviso se han recogido 22,4 litros por metro cuadrado, en Fuente Dé 20,8 y en Sierrapando 18,2 litros, lo que suponen el sexto, séptimo y octavo valor más elevado del país en cuanto a precipitación acumulada hasta las 14:22 horas de hoy, jornada en la que Cantabria está en aviso amarillo (riesgo) por lluvias.

Hasta la hora citada, la mayor precipitación acumulada se ha registrado en la localidad leonesa de Riaño, con 46 litros por metro cuadrado.

Tres localidais cántabras, entri las diez ondi mas lluvió esti viernis
Comentarios