sábado 23/10/21
TURISMU

El Centru Botín recuerri Cantabria con una jurgoneta pa se acercar a los turistas

furgonetabotin02
La jurgoneta,nel Centru Botín

Una jurgoneta vintage de 1968, adornaa con imáginis del Centru Botín, recorrerá por estas vacancis de Semanasanta dellos ahuntamientos de Cantabria pa acercá-l centru cultural a los turistas que visitan la cumunidá autónoma. En caa paraa, los turistas y vicinos que se arrimin al vihículu podrán enformase de la programación del Centru y beneficiase d'un iscuentu del 15% (válidu jasta'l 31 de diciembri del 2018) pa aceder a las desposicionis recién inuguraas nel Centru Botín: la de Joan Miró: Isculturas 1928-1982 y la de Itinerarios XXIV. La jurgoneta estará amenizaa pola compañía Hilo Producciones, que acercará el Centru Botín a los paseantis al treviés d'hestorias teatralizaas.

La jurgoneta iscumienza el sú recurríu esti martis, 27 de marzu, en Reinosa, arréu en Sanvicenti de la Barquera y Santillana (miérculis 28), Comillas (juevis 29), Castru (viernis 30), y Potes (sábadu 31), rematando l'aición el dumingu 1 d'abril en Laredu.


El Centro Botín recorre Cantabria con una furgoneta para acercarse a los turistas

Una furgoneta vintage de 1968, vinilada con imágenes del Centro Botín, recorrerá durante estas vacaciones de Semana Santa varios municipios de Cantabria para acercar el centro cultural a los turistas que visitan estos días la comunidad autónoma. En cada parada, los turistas y vecinos que se acerquen al vehículo podrán informarse de la programación del Centro y beneficiarse de un descuento del 15%, válido hasta el 31 de diciembre de 2018, para acceder a las exposiciones recientemente inauguradas en el Centro Botín: la de Joan Miró: Esculturas 1928-1982 y la de Itinerarios XXIV. La furgoneta estará amenizada por la compañía Hilo Producciones, que acercará el Centro Botín a los transeúntes a través de historias teatralizadas.

La furgoneta comenzará su recorrido este martes, 27 de marzo, en Reinosa, para continuar en San Vicente de la Barquera y Santillana del Mar (miércoles 28), Comillas (jueves 29), Castro Urdiales (viernes 30) y Potes (sábado 31), culminando la acción en domingo 1 de abril en Laredo.