viernes. 29.03.2024

Cantabria pasará esti miérculis, 1 d'heneru de 2020, la Presidencia del Patronatu'l Parqui Nacional de Picos d'Europa a Castilla y León, que la llevará por espáciu de los prósimos tres años.

N'esti prósimu ijirciciu, nel que se aspera aprobá-l Plan Reutor de Usu y Gistión (PRUG), el prisupuestu pala gistión d'esti espaciu -que tamién se estiendi pol Principáu d'Asturias- se pon en 2,5 millones d'euros, suma que se caltien respeutu a 2019 y a la que habrá que añidí-la aportación del Organismu Autónomu
Parquis Nacionalis.

Amás, n'esti nuevu añu se aspera firmar un nuevu comeniu entri las tres cumunidais autónomas y emprencipiar un "gran juturu de unidá", cumu se puso de manifiestu ena última riunión del patronatu.


Cantabria pasa la Presidencia de Picos de Europa a Castilla y León

Cantabria pasará este miércoles, 1 de enero de 2020, la Presidencia del Patronato del Parque Nacional de Picos de Europa a Castilla y León, que la ostentará durante los próximos tres años.

En este próximo ejercicio, en el que se espera aprobar el Plan Rector de Uso y Gestión (PRUG), el presupuesto para la gestión de este espacio -que también se extiende por el Principado de Asturias- asciende a 2,5 millones de euros, montante que se mantiene respecto a 2019 y al que habrá que sumar la aportación del Organismo Autónomo Parques Nacionales.

Además, en este nuevo año se espera firmar un nuevo convenio entre las tres comunidades autónomas e iniciar un “gran futuro de unidad”, como se puso de manifiesto en la última reunión del patronato.

Cantabria li pasa la Presidencia de Picos d'Europa a Castilla y León
Comentarios