jueves. 25.04.2024

L'asociación eculugista ARCA criticó a la Direición General del Mediu Natural del Gubiernu cántabru por el trazáu "enadecuáu" y "iscisivu" d'una "densa" redi de pistas de montaña "de juerti pindienti" creáu nel ahuntamientu de Luena, y alvirtió de las sús consecuencias. A juiciu d'esti coleutivu, esti tipu de atuacionis generan un aumentu de la erosión y pérdida de suelu y un "juerti estrobu" del contornu. Pa ARCA, esti trazáu de pistas n'un monti "mui pindiu" empar del Altu l'Escudu muestra el "desdejamientu" y la "falta d'interés" de la Direición General de Mediu Natural en caltener los valoris del tarrentoriu.

ARCA enformó n'un cumunicáu de que, tres "tres mesis de silenciu", Mediu Natural contestó las dellas priguntas tocanti a esta redi que li bía emplantilláu ARCA. Sigún ARCA, Mediu Natural arreconoz ena sú contestación el "impautu visual" que genera esta redi de pistas peru diciendi que se realizó un istudiu del trazáu "mas favorabli" mesmu pal aprovechamientu que pala gestión d'arréu y, amás, surraya que por espáciu de 40 años el pinar tiráu reguló el régimin hídricu local y cola sú corta se generó empléu. "El trazáu mas favorabli de las pistas habrá síu pala empresa maerera, peru no pal caltinimientu´l suelu y del paisaji", arrispundió  ARCA a Mediu Natural.


ARCA alerta de las consecuencias del trazado de una “densa” red de pistas de montaña en Luena

La asociación ecologista ARCA ha criticado a la Dirección General del Medio Natural del Gobierno cántabro por el trazado "inadecuado" y "excesivo" de una "densa" red de pistas de montaña "de fuerte pendiente" creado en el municipio de Luena, y ha alertado de sus consecuencias. A juicio de este colectivo, este tipo de actuaciones generan un aumento de la erosión y pérdida de suelo y una "fuerte degradación" del paisaje. Para ARCA, este trazado de pistas en un monte de "gran pendiente" cercano al puerto del Escudo muestra la "desidia" y la "falta de interés" de la Dirección General de Medio Natural en preservar los valores del territorio.

ARCA ha informado en un comunicado de que, tras "tres meses de silencio", Medio Natural ha contestado las varias preguntas sobre esta red que le había planteado ARCA. Según ARCA, Medio Natural reconoce en su contestación el "impacto visual" que genera esta red de pistas pero defiende que se realizó un estudio del trazado "más favorable" tanto para el aprovechamiento como para la gestión posterior y, además, subraya que durante 40 años el pinar talado ha regulado el régimen hídrico local y con su tala se ha generado empleo. "El trazado más favorable de las pistas habrá sido para la empresa maderera, pero no para el mantenimiento del suelo y del paisaje", ha respondido ARCA a Medio Natural.

ARCA alvierti de las consecuencias del trazáu d'una “densa” redi de pistas de montaña...
Comentarios